beşiktaşlı arkadaşlaar galiba beşiktaş yok ben bir sitede görmüştüm ama inşallllaahhhhhhhhhhhhh wardır nede olsa beşiktaşta kleberson ailton tümer we birçok yıldızı olan bir türk takımımız şöyle kurarız bir fb-gs-bjk şampiyonlar ligi tüm yabancıları dağıtırız ama işte ea nin işi belli olmaz yaparlar polonya ligini(adamlarda wisla krakowdan hariç hiç ünlü yok oda bizim gençlerbirliğine eşit) bizim üç büyük takımlarımızı %100 yapmaları gerekirken bizi böyle meraklandırırlar.cl 04-05 te spiker alex we aurelio ya writo gibisiyle birşeyler diyordu oysaki almanyanın 2. lig takımlarındaki oyuncuları bile düzgün söylüyorlar... bu lafı şuraya getirmek istiyorum adamlar türkiyeye gıcık kapıyorlar..yakında yaparlar iran ligini bizi yapmazlar!!! :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: :hihi: