academykartal TSL 2005 Final Edition yukledım ve oyunu karıyer moda gırıp takımı sectıkten sora atıyr bunun bı duzenlemesı varmı lutfen yardım edermısınız
ihsanfb Kardeş bende de aynısı oluyo......Adamın hevesi kursağında kalıyo arkadaşlar bilen varsa lütfen bi yardım edin
urfAslan kardeşlerim artık böyle konu açmayın ya bunu yüzlerce yazdık. tsl sorunlu diye adamlar uğraşıyor işte lütfen ya....
deniz_gozlum3 evet derdinize derman benim nasıl yapacagınızı anlatıyorm beldelerimin içinde fifa 2005 dosyasının içinde ne varsa silin ondan sonra tekrar kurun keyifli oyunlar bye
deniz_gozlum3 evet derdinize derman benim nasıl yapacagınızı anlatıyorm begelerimin içinde fifa 2005 dosyasının içinde ne varsa silin ondan sonra tekrar tsl. kurun. keyifli oyunlar bye
Mozzy Herzaman sorunun kaynağı o olmuyo. Başka sebeplerden de kaynaklanıyo. Ayrıca ardarda 2 msj yazma...
SRCN1985 EVET HER SEFERİNDE BELGELERİM SİLİNSİN DENİYOR AMA NEDENSE DİĞER SORUNLAR GÖZ ARDI EDİLİYOR YENİ FORMATLANMIŞ MAKİNEDE NASIL ATIYOR O ZAMAN SORALIM BAKALIM ŞU BELGELERİM'İ SİLİN DİYE CVP VEREN ARKADAŞA KİME SORSAK AYNI ŞEYİ SÖYLÜYOR AMA TEK SORUN BU DEĞİL BAŞKA PROBLEMLER VAR BEKLEYİN VE GÖRÜN BUNUN ÜZERİNDE ÇALIŞMA KESİNLİKLE VARDIR VE TSLII'Yİ BEKLEYİN TABİ 2006 ÇIKMAZSA???
BeYaZ_YaRaSa Ben Fifa2005 i 06 dan daha cok sewiyorum we daha cok oynuyorum ama nedense sizinde dediginiz gibi 15/20 dakika oynadıktan sonra exe sorun weriyor..Bence eski LigLer yeni LigLerin arkasında gözardı ediLmemeLi..
clubber Beyler bana su 5.0.5 kurduktan sonra istedigi crack i nerde bulabilirim... Lütfen yardimci olun.. Artik su oyunu oynamak istiyorumm...!!!