Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm
:):D:cokkomik:
de ingiltere nin birası değil ki :) öbürleri tutuo :D çay de bari :)
abi ingilterenin birazı olmucakta nei olcak.
koskoca charlsberg...beer...(bildiklerimi sölüom içmiom hea :) ) beer almandı galiba ama
ama süper fıkra...