aLex13hLeB Komik resim değilde biraz ilginç geldi bana . Bu akşam ps2 oynarken karşılaştım dikkatimi çekti . Vidic'in defansı 114
Mad_Dragon Orjinal Mesajı Yazan: alex13hleb Komik resim değilde biraz ilginç geldi bana . Bu akşam ps2 oynarken karşılaştım dikkatimi çekti . Vidic'in defansı 114 yuuuuuuuhhh! o ne be! :D
Mad_Dragon bilgisayarı kadınlar yapsaydı :) bu da Master Card reklamının Aziz Yıldırım'a uyarlanmış hali :)