Kerem Orjinal Mesajı Yazan: Kerem Kokane Özür dilerim ama neresi komik :D Neresi komik derken güldüm ama resme gülemedim :( Son güncelleme 06.09.2007, 19:46 tarihinde Kokane tarafından yapıldı. ben 19:26da yazdım ondan olsa gerek :D
Kerem Orjinal Mesajı Yazan: Kokane O degilde bos mesaj yazacagina görünmüyor deseydin ya. Bende görünyordu mesela. Üzgünüm ama boş değildi orada bir inek resmi vardı.
Kerem Ahaha :D Bende Ekliyeyim , Etek Altı Resimler +18 :P Tabi ilk yazdığımı okuyanlar keklenmediler ama çok kişi kekledik konu ismiyle :D