Orjinal Mesajı Yazan: SuperBamm
Orjinal Mesajı Yazan: blueeda
mr. bean+son resim harika:)
ilk sorular çok saçma oluyo yaw:)
ör:"ayvanın iyisini kim yer?":)
armut değil miydi o :)
bu arada son resim süper :D
bakim msjlarıma kim dikkat edio die yazdım ben onu zate:p
ha ayva ha armut ne farkeder,okuyanın aklına "ayı" cvbını getirdi mi?evet.sorun yok o zaman:):p