SuperBamm Orjinal Mesajı Yazan: KalkVeSavaş motitörlerin ekranına bak :) monitör falan gözükmüo :D:D:D:D:D:D:D:D
tolgajk yalnız gerçekten de çok zor bişey diil 2 saatte yaparım bende onu Nasıl olsa yapışıyo kodunmu:)
gurayerdem su resme bi bakın arkadaslar :D:D:D:D http://img127.imageshack.us/img127/2526/tur13641to.jpg
Venom asıl atladıktan sora ne oldu orası önemli:D kesin bütün kızlar etrafına toplanmıştır ilk yardım için:D:D:D
LeftEyeNine Fotodaki iki hatuna dikkat.. Her iddiasına varım, onların bu bütün galeyanda payları büyüktür :D :D :D
ajan54 Lan olum çakılmaz bir şey olmaz bizim burada bir adam var 50 cm. lik dereye kapa dalıyor bir kerede çakılmadı ama nsl yapıyor anlamadım