ismet_nash Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Özellikle 2. resimdeki kadının t-shirtüne bakın. :D :D güzel :D
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: Engin-gs Özellikle 2. resimdeki kadının t-shirtüne bakın. :D :D O süper :D Ayrıca son resim de güzel :)
AzGuRy CHaMPioN77 ben tarih olarak sormustum :) bende bu gün aksam cektim bi tane (16.07.2005 saat 21.55) onu ekliyeyim. Sonrada yorumlarınızı alayım