Engin-gs Orjinal Mesajı Yazan: Kokane Özellikle bu resim hoş :) Bu resmi nası koydun ben böyle büyük resimleri koyamıyorum.
serkann arkadaşım önce resime http://imageshack.us/ bu siteden upload edeceksin upload olduktan sonra yazıp buraya yollıcaksın :D ;)
merty_fb abi 38 sayfa daki tüm resimlere baktım gülücek halim kalmadı valla :drooling: :drooling: :drooling: :drooling: :drooling: :drooling:
Tearaway Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn :applause: :p daha smiley kalmadı...ama güsel bi resim AllaH iCin.!! muhaaa mükemmel