CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Yuh Shaq'a bak ayip be kardesim burda da yapilmaz ki :D :hah: bu herif azmış size söyliyim de :D : )
CarlosSantana Orjinal Mesajı Yazan: SonKatip Scn'li futbolcular sahada kendilerini kaybettiler... Grand Patch'da sorun mu var ne? :D hahahaha mükemmel ya :D :D :cokkomik: :hihi:
Garnett_ManiaC Orjinal Mesajı Yazan: BaRiS_1905 Yuh Shaq'a bak ayip be kardesim burda da yapilmaz ki :D :hah: Eyvallah çok iyi acaba şu resmi danny ferry görmüşmüdür
HellscreaM su idamn yurdunun yaptıgı antreaman vardı ama bir daha güldüm hahahahhahahahahah geberdim..:)
Kokane Bende bir prog var(di),bilmiyorum bakmam lazim, böyle Windows mesajlarini kendin yapabilyosun. Bulursam yayinlarim.