Kokane http://www.xippix.de/a_gal/data/media/5/1910.jpg http://www.xippix.de/a_gal/data/media/5/2215.jpg http://www.xippix.de/a_gal/data/media/5/p648piks.jpg http://www.xippix.de/a_gal/data/media/5/2268.jpg http://www.xippix.de/a_gal/data/media/3/1556.jpg
götveren sakın yanlış anlaşılma olmasin:D:D:D http://www.komikaze.net/komiks/komiks/k216.jpg linkten bakınız ve yorumunuzu yazınız:D:D
tayyiphan Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn sakın yanlış anlaşılma olmasin:D:D:D http://www.komikaze.net/komiks/komiks/k216.jpg linkten bakınız ve yorumunuzu yazınız:D:D süper yaw koptum :cokkomik: :cokkomik:
>>>©®AZY<<< Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn sakın yanlış anlaşılma olmasin http://www.komikaze.net/komiks/komiks/k216.jpg linkten bakınız ve yorumunuzu yazınız hakkaten komik yaw :cokkomik:
serkann Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn sakın yanlış anlaşılma olmasin:D:D:D http://www.komikaze.net/komiks/komiks/k216.jpg linkten bakınız ve yorumunuzu yazınız:D:D manyak bişey ya aşırı komik zuhahahahaha
Kokane Ulan mort ettin bizim memleketin takimini :D Vay be demek o yüzden cikamiyoz Süper Lige. Antremanda asiri hirstan maca kondisyon kalmiyor :lol:
götveren walla bugune kadar gordugum en komik resimlerden biriydi eklemeden olmaz dedim... adamlar ozveriyle idman yapio,hırslı bi şekilde..futbol da olmasa da başka bi alanda başarı getirir bu hırs:D alın bi tane daha başlık sol birleşti http://www.komikaze.net/komiks/komiks/k147.jpg
götveren baba sen naaaptın:lol: beni koparttın walla... yao nun bu estetik pozlarını biliorus da o adam napio ole hele güreşci...adam gorille mi guresio:D son resim in gercek olmadiğini düşünüorum...
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: h@RUn sakın yanlış anlaşılma olmasin:D:D:D http://www.komikaze.net/komiks/komiks/k216.jpg linkten bakınız ve yorumunuzu yazınız:D:D Ehehehe güselmis :D :cokkomik: :D
*{Bå®ô$_1905}* Orjinal Mesajı Yazan: *HellscreaM* Bu Yao'nun resmini önceden biliodum güshel ama fotomontaj...