evt kardeşler bu aşahadaki diyolaklar trgamer CALL OF DUTY formunda geçiyor..
puhaaaaaaa çok güldüm ya..
-SORU: sınırsız nitro şifre yyookkk mmuu?????????????????????????? yoksa yyookk deeeyyyiiiinnnn aaaarrkkaadaşlar
-CEVAP: şaşırdın galiba arkadaş :)
ne diyon yaw? ne nitrosu?
underground değil ki bu :)
-CEVAP: Var tabiki olmazmı.Bak şimdi aç konsolu " bu tuşla aç.Unlimited
nitro yaz enter'a bas.Şimdi tüfekten çıkan bütün mermilerinin
sınırsız nitrosu olacak.Artık 1939-1945 yılları arasında avrupanın yıkık dökük sokaklarındaki gece yarışlarında senin mermilerin bütün rakiplerinin mermilerini sonsuz nitro hakkıyla ezip geçecek.İYİ OYUNLAR İYİ CALL OF DUTY:UNDERGROUND'LAR...
İYİ YARIŞLAR İYİ STICKERLAR.
ayrı topic açmadım şimdi bunun için yazı verdim buraya...