Battousai Beyler bu da benden (şahsen kendiminde kullandığı bir wallpaper) Samurai-X i bilenler hatırlayacaktır...
R@PP€R Arkadaşlar Şampiyonlar Ligi wallpaper'ı olan var mı, aradım ama kaliteli bi tane bulamadım... Olan varsa buraya koyabilir mi???