Kimi ®aikkóÑeÑ Ewet arkadaşlar formalarımı size sergiliyorum :D Arsenal arkadaşlar şu anda upload ettiğim sitede sayfa görüntülenemiyor yazıyor onun için diğerleri için biraz bekliceksiniz :,( :,( işte taze görüntüler :D GS FANTASY TURKEY KALECİ
ZoRo herkes forma yapmaya basladi artik yauf :) gusel eline saglik .. ilk formalarin mi onceden yapiypr muydun ? ayrica bazi logolar altta kalmis ...
Kimi ®aikkóÑeÑ Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo herkes forma yapmaya basladi artik yauf :) gusel eline saglik .. ilk formalarin mi onceden yapiypr muydun ? ayrica bazi logolar altta kalmis ... son ikisi eskide arsenalı bugün yaptım hangisinin logosu altta kalmış?? :confused:
Kimi ®aikkóÑeÑ Orjinal Mesajı Yazan: Hasan Sas (11) Güzel Ama ilk formaların değil sanırım neyse devamını dilerim koly gelsin.. dediğim gibi ilk formayı daha yeni yaptım ama diğerleride fazla yeni sayılmaz ben fazla forma yapmıyorum kafama esince işte onlarda ilk gibi bişey :D