İlk hareket benden s+z=fake
İkinciside benden shift+geri+ileri=fake versiyon 2
Hadi ya öyle mi bilmiyorum vay canına demek şimid bu tuşlarla fake atıyoruz vayyy be
dalga geçme beğenmediysen silinsin bu konu
Bu yardımlaşma sitesi herkes görüşlerini paylaşır kimsenin kimseyle dalga geçme hakkı yok.
eğer böyle olacağını bilseydim üye olmazdım.
boaught17 Kendine çeki düzen ver
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: