Orjinal Mesajı Yazan: medo1907
sarraf bikaç peç yaptın bizler için saol ama bakıyorum da genel olarak bi kabadayılık millet konu açıyo ilk sen yok gereksiz konu yok yok düzgün konular açın falan noluyo kardeşim kendini ali kıran başkesen falan mı sandın insanları uyarırken daha medeni ol herkes senin kadar bilgi sahibi olmayabilir!!!
unutma yaptığın peçler ne kadar takdir kazanırsa böle sinirli konuşmalar falan seni dibe iter barınamazsın kimse kaale almaz seni zamanla unutma...
Ben daha 2 hafta önce sizin gibi bir üyedim daha 5-6 ay önce de sizin kadar bilgim vardı burdaki bütün yetkililer bilirlerki ben bu bilgilerimi kendi şahsi çabam ile öğrendim
sen benden iyi bilirsin ve Takdir edersin ki bu konu gerçekten çok anlamsız bir şekilde açıldı benimde buna tepki göstermem gayet doğal ortada bir kabadayılık söz konusu değil ama beni eleştirmende gayet normal ama inanki bu mesajına hiç kızmadım
ben hiç kimse için kötü düşünmem ve insanları tek bir hareketleri ile yargılamam
Ama yine teşekkür ederim Bu Cesareti gösterip beni eleştirdiğin için