Elensar77 5 dakika uzatma cıktı 90+4 te geldi gol,ayrıca 87 ve 90+3 te iki kırmızı cıkardı hakem yazık yazık,nedir bu hakemlerin yaptıgı bizim macta penaltı eller,bunların macında kırmızı kartlar 5 dakka uzatmalar,böle olmayacak ama!
ajan54 Beyler gslilerle aynı hakemi eleştireceğim hiç aklıma gelmezdi ama resmen şike var yaw adamlar Avrupa kupasını aldı diye bukadarda yalakalık yapılmaz hakemler resmen yalaka.
siyahlabeyaz Belki haklıdır Pozisyonlarda Bilmeden Nie atıp tutuyosunuzki İzleyen warmı ? Bİyerden indiren warsa Bizde bakalım ona Göre yorum yapalım..
takunya Kartları değil de golleri seyredebildim. Yunanistan'ın ilk golü bariz faul. Hava topuna çıkarken Giannakopoulos resmen üstüne çıkmış defans adamının.
TheMaNqLeR İlk golü bende gördüm faul çok açık 2. de kaleci faul yapıyor gibi. Hakem gol olmazsa daha da uzatırdı belki de.