Kitabı okumadım ama film fena değildi. Tahmin edildiği gibi film bir tv series'e dönüşecekmiş havası veriyor ve de dönüşüyor. Bunun 3D şeklinde bir dizisi yapılmıştı yanlış hatırlamıyorsam. Fakat yinede bir saçmalık var onca teknoloji ile iki üç tane iri böcek yenilemiyor mu? Hadi tüfeklerde olmuyor onu yedik. Hiç nükleer, kimyasal, biyolojik silahinda mı yok. Hiç biri işe yaramazsa gezegeni yok et değil mi?