ilk önce bin cue formatındaki imaj dosyasını cd ye yazdrıın en alt seviyede 1x bile olsa onda yazdırın ama cdler için galiba enaz 8x neyse sonra bu yaptığımız cdyi ps2 ye takıyoruz.bu işlemden önce ps2 memory cardımızdan eski we9 optionunu silemmiz gerekiyor
cd yi ps2 ye taktıkdan sonra siyah beyaz ekran gelecek ilk önce R1 tuşuna basacaz sonradaa cdnin içini göstercek zaten oradan BISLPM-66009WWE9OPT.NPO bu dosyanın üstüne gelip üçgen tuşuna basıyoruz makina hemen zaten onu memory carda kopyaluıcak 20-30 sn bekleyin işi garantiye almak için sonra kapatıp we9 takın option fileyi zaten otomatik yükleyecek artık son kadrolar vede editten yapılmış lisassız takımların formaları oyunda olacak
sorularınızı bekliyorum.