Ben 400ytl'ye kadar bir telefon alacağım.
Tavsiyelerinizi bekliyorum beyler. :confused:
tavsiyem 400 milyonluk telefon al :)
sıfır mı istiyorsun
2. el bir p900 al derim.. telefondan öte bir alet!
bence nokia 6600 çok güzel telefon özellikleri falan süper.!!!!!!
SonyEricsson K700i alabilirsin.
3230 da iyidir
Copyright ©2001 SoccerCenter.Net - E-mail: info@soccercenter.net
Özel Teşekkür: