vantuz saygi ile ne alaka ?
bakmak isteyen bakar yorum yazar veya yazmak mecburiyetleri yok ki zorluyosunuz ... 1 forma yapiyosunuz ustune 5 msj YORUM YOK YORUM YOK siz boyle dedikce dahada kimse yorum yapasi gelmiyor bekleyin yorum yaparlar veya bekmeyin siz koyun ust uste elvet yorum gelir sen o yorum yok msjlari yerine forma koysaydin simdiye cok yorum alirdin .