F.Bahçe Teknik Direktörü Daum'un, zorlu maçların başlayacağı dönemden önce, takımı yardımcısına bırakıp dört günlüğüne Fas'a gitmesi yöneticileri rahatsız ederken başkan Aziz Yıldırım ise bu konuda şimdilik suskun kalmayı tercih ediyor. Yıldırım, Daum'a takınacağı tavrı, Milan ve Beşiktaş maçlarının sonuçlarına göre belirleyecek.
Tatilin zamanı mı?
F.Bahçe, bu iki önemli maçta başarısız olursa fatura Daum'a kesilecek. F.Bahçeli yöneticiler, Yıldırım'dan izin alarak Fas'a giden Alman hocayı "Alex, Anelka burada. Zafer Biryol yeni gelmiş. Bu oyunculara özel çalışmalar yaptıracakken tatil nereden çıktı" diye eleştiriyorlar.