kartal1 dostlarım stadyum yapmak istiyorum ama konuyla ilgili bilgim yok, ama bir program adı veririseniz biraz uğraşmak istiyorum. ilginizi bekliyorum
mete_kaan33 Orjinal Mesajı Yazan: kartal1 dostlarım stadyum yapmak istiyorum ama konuyla ilgili bilgim yok, ama bir program adı veririseniz biraz uğraşmak istiyorum. ilginizi bekliyorum BELKİ BİR TXD WORK SHOP PROGRAMI SANA YARDIMCI OLABİLİR