cihanpgs kendi kafama göre yani istediim gibi yaptım ilk olmasına rağmen benim biraz hoşuma gitti sizce nasıl? YORUMLARINIZI BEKLİYORUM
Mc.Speedy Abim Güzel ama Çok sade forman :( ama sen iyi işler çıkartacaksın Kolay gelsin..Başarılar..
Fr€Z€ Düşüncen güzel ama forman sade gibi geldi ..birde şu nike armasınıbirazdaha küçültsen daha hoş olur başarılar:)
Mc.Speedy Güzel ama logolar çok ufak :) 2.Formanda Yıldızlar öyle bir uymuşku walla çok beğendim devam istiyoruz ...;)
ZoRo **dostum biras ugrasip buraya koy ole 1 dk hemen boyayip atma .. shortta mesela hic ozenmeden salliyosun ustune hemen buraya atiyosun ... shortta sag taraf beyaz kalmis onu biras saga dogru gotur .**