sahms Beyler müthiş komik bişiy oldu demin pes4 oynarken bu we2.0 felan yukluydü FB takımıyla oynarken bi baktım M.Yozgatlının kafada köpek balığı yok abi böle bişiy başka dek gelen warmı?????????? :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Venom evt dorudur istersen edit mode'yi kurcala biras görürsün al bi tane sana: yanlış anlamayın FB liler Arkadaş M.Yozgatlı dedi diye onu yaptım;)
âİ£T10 Evet beyler..Herşeye konu açılmaz...Bi konuyu açmadan önce o konu hakkında forumu bi araştırın mesajınızı oraya yazın...