.ultrAslan. busefer cok ii olduguna inaniyorum insallah beyenirsiniz.. (radara dikkat:D) ii oyunlar;) Screen: DOWNLOAD
ss_dennis gusel fakat radar yınede lig tv ye gore deısık kacmıs daha yoresel (tam olarak anlatamadm farkındaym ama umarm anlamıssndır )olmalı....ama tabı gayet guzel elıne emegıne saygı ;)
.ultrAslan. anlamadim:D lig tv de radar olsa ona göre yapacam ama yokki:d bende fantasy olarak cl logosu koydum
ss_dennis eheuheuheu ii ok erman ile sansal in resimlerini koysana abi arka fona soora üstüne ekle mesela topu alan adam ermanın ustune gelırse haaaa orda dur arkadajjjjj desin : )
bigben3 babaaa , büyüksüüüün :D:D ellerine sağlık... perfecto . bu arada radar daki resmi değiştirp tsl nin yeni logosunu koysan çok daha güzel olabilir diye düşünüyorum saygılar...
C. Ronaldo_7 Adriano senin saha çimleri aynı benimki gibi dikkat et!!! Yani tarla gibi tek renk. yEŞİL ve koyu yeşil olması gerek ama seninki tek yeşil. Diğer arkadaşların böyle değil.bUsorunu bir türlü çözemedim
.ultrAslan. Orjinal Mesajı Yazan: alex_42 Adriano senin saha çimleri aynı benimki gibi dikkat et!!! Yani tarla gibi tek renk. yEŞİL ve koyu yeşil olması gerek ama seninki tek yeşil. Diğer arkadaşların böyle değil.bUsorunu bir türlü çözemedim o 5 dakkada düzeltilir...