Çağdaş dün televizyonlara yaptığı açıklamada avrupadan ve türkiyeden ciddi teklifler aldığını söyledi :D Buyur git dicem ayıp olcak :rolleye3: Çalışsa oynar ama demekki çalışmıyo Kürşat'da çalışsa o da oynardı ki bir maçda oynadı ben hiç beğenmedim..Gitmek istiyorsan git abi tutan yok seni allah allah oynasa milli takımda olurmuş öyle diyo :P