Arkadaşlar sizinle bi yamamı paylaşmak istedim.Hepimizin forma yapımı we yüz yapımı için kullandığı adope photoshop, turkçe olarak sizlerle ama unutmayın 8.0 wersiyonu için eğer 8.0 wersiyonu isteyen olursa onunda linkini koyabilirim.Bi hatırlatma daha yama benim diil bu yüzden kefil olaman ama tanıdık bir kaynaktan.Umarım işinize yarar işte link
http://rapidshare.de/files/4788329/cristiano_qzzy_photoshop_8.0.rar.html