Orjinal Mesajı Yazan: Ahmedhassan
ulen ben Geldim saban red one sen ne dıyosun onun yayınladıgı tarıhtekı formalarla benımkını karsılastır sanaa! bıde hazır yapılmıs Tsl ler War 4 buyukler reklam wermıyım orada kı formalrala aynı arkdasın forması o zman o arkadas 4 buyukler tsl Sınıde yapmıs! zoro benı ıı dınle senın formalrın aynısı pes 4 turkey super lıg dede war zaten senın o formalrı yaptıgına ınanmıyorum bbenım asıl meslegım bu diil hackiNg ve Webmaster bıraz daa ılerı gıden arkdaslar akıllı Olsun benden Gunah GıdeRsE KoTu olaBılıR o arkdasLar Icın TahRİbAt....
uzatmadan şunu söle şu formaları senmi yaptın yani, yok hayır toplamışssın sağdan soldan bir paket yapıp yayınlıorsun sonrada ben yaptım diyorsun geciniz., senden ne köy olur ne hacker:) :D