dgc Arkadaşlar hazırladığım bayrağı grafik Studio ile atınca diğer tüm bayraklar sanki negatife çevrilmiş gibi oluyor nasıl çözülür. WE8I de Ayrıca amblemler hangi dosya isiminde bulamadım bir türlü
Mc.Speedy flag_160.flg ve flag_4030.flg dosyaları we 8 de Bayrak Dosyalarıdır pes 4 dede aynıdır 0_text içinde öbür sorununu ise anlamadım :(
dgc arkadaşım bayrak dosyalarını biliyorum ama mesela internetten FB amblemini kopyalayıp Paint ile mesela 64x48x8 olarak veya 24x15x8 olarak ayarlayıp bayrağını değiştireceğim takımın bayrağının üzerine bırakıyorum grafic studio programında ama benim yaptığım bayrağı ekleyince tüm diğer bayrakların rengi bozuluyor sadece benim eklediğimin normal kalıyor. işte bunu soruyorum. Lütfen yardım.