Ben de duydum bunu ama Sheva yine de oynatılabilir demişlerdi. Netlik kazandı mı oynamayacağı?
Oynayıp, oynamaması farketmez gibi birşey söylenemez. Sheva demek, en ufak hata gol demek. Hata yapmasak yoktan var eder yine atar bu. Yenmek için giderken, 2-3 gol yiyip fiyaskoyla da bitebilir bu iş (Allah korusun tabi). Sheva olmazsa bu fiyasko ihtimali çok küçülür.