GaSgoine Ben dosyaları karıştırdım. YANLIŞLIKLA da olsa oyunculara gözlük taktırdım.ben ilk defa görüyorum demoda.Önceden böyle bi konu açıldıysa bağışlayın.
Ozan JK bu önceden vardı boaught17 nickli arkadaşımız gözlük taktım falan diodu haklıymış peki nasıl yaptın bunu
kreon1207 evet gözlük takılıyo ama hepsi takıyo ve bant ve kolarında da birşeyler oluyor ama güzel görünmüyor..(yani hepsinde de olması..)galiba ini dosyalarından birinden yapılıyordu..
GaSgoine ben de bilmiyorum.ama tek yaptığım şey dosyadaki 0 ları 1.game cheats diye bi şeyi 1 yapmıştım herhalde ondan oldu.
SiNBaD_ Arkadaş ben gözlük taktırmadım ama herhalde birtek o kaldı yapamadığım ini dosyalarıyla :hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi::hihi: