ysf1903 http">http://rapidshare.de/files/5208757/index.jpg.html>http//rapidshare.de/files/5208757/index.jpg.html http">http://rapidshare.de/files/5208886/index3.jpg.html>http//rapidshare.de/files/5208886/index3.jpg.html
.ArThuR. http://img153.imageshack.us/my.php?image=dsc031758yx.jpg beyler bu bnim fb maçına yaptııım pankart bunu stadda açacamm yorumlarınızı bekliommm:D
.ArThuR. Orjinal Mesajı Yazan: siyahlabeyaz İnşallah PolisLerden Geçireblirsin HAngi tribündesiN kaPalıdamı ? yni açktayn ececitlerin alt katı(korner çizigsinin oradaymm) snn?