:,( :,( :,( :,( arkadaşlar fifa 06 için yeni bir ekran kartı sürümü indirdim fakat düzgün yüklememe rağmen aşağı sağ tarafta nvidia simgesi çıkmadı bu yüzden gerekli olan masaüstü ayarlarımı yapamıyorum acaba nvia simgesini oraya nasıl atarım birde screen weriyorum :,( :,( :,( http://rapidshare.de/files/4780048/nvidia.JPG.html