w.rooney slm. arkadaşlar fifa 06 yı oynuyorum (ge force fx 5200 256 mb )ile sürücünün en son wersiyonunu yüklememe rağmen ilginç bir durum oldu formalarda delikler warmış gibi görünüyor 1280x1024x32 high ta oynuyorum direct-x 9.0c de yüklü size rar. dosyası weriyorum içinde 2 screen war yakından(yırtık yok) uzaktan (yırtık war.)sanki adamı dövmüşler gibi bu sorunuma bir yardım eli uzatırsanız çok sewinirim :,( :,( :,( :,( http://rapidshare.de/files/4754034/y_rt_k_forma.rar.html
kreon1207 onlar yırtık deil ki,uzun kollu formaların dizaynı öyle,bende de var ondan.Korkma yani,yırtık falan yok,masraf olmaz sana..:D
kreon1207 Bu arada uzak çekim uzun kollu formayı almışsın,yakın çekim olarakta kısa kolluyu..İkisinin dizaynı farklı,ok?