arkadaşlar ge force fx 5200 de en yeni sürümü indirerek(78.10) en iyi performans we kaliteyi aldım fakat sürücüyü tam yüklememe rağmen aşağıdaki saatin yanına nvidia simgesi gelmedi bu yüzden fifa 06 yı en iyi performansta oynamak için gereken ayarları kolayca yapamıyorum...acaba nasıl nvidia işaretini oraya atabilirim??? :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,( :,(