BlackGS SCN grubuna nasıl katılabilirim sevgili Hasan Sas kardeşim ve BlackGod abicim.Lütfen bana yardım edin.Abi ben de bu gruba katılıp elimden ne geliyorsa yapmak istiyorum.Yani ben de yönetici olmak istiyorum.
Venom http://www.soccercenter.net/index.php?sayfa=Forum/KonuGoster&forumkonuid=51529 isteğini SonKatip'e iletmelisin.... Ayrıca bu şekilde yeni konu açarak değil MSN den filan ulaşmalısın