Suat Gönülay'ın eskiden baya iyi işleri vardı ama son yıllarda iyice sıkıcı, mizahtan uzak öyküler çıkarmaya başladı. Penguen'de uzun süredir yoktu, pek üzüldüğümü de söyleyemem :) En son çok beğendiğim öyküsü, Lombak'ın eski sayılarındaki "Örtmenim Canım Benim"di. Nefisti.