Benim bilgisayarımda şu an WE8 kurulu ve siteden WE Turka paketlerini indiriyorum.Acaba bu paketler WE8 için de uygun mu yoksa yalnızca PES4 için mi uygun.Sorumun yanıtı mutlaka site de mevcuttur. Ben baktım ama bulamadım. Belki çok gereksiz bir konu oldu ama kusura bakmayın.Yanıtladıktan sonra isterseniz hemen silin.Şimdiden teşekkürler.