ajan54 ya superbamm şu avatarına sinir oldum :D :D değişsen şunu be :D konu ile alakasız ama olsun söyleyesim geldi
pardon Orjinal Mesajı Yazan: Burakreis Alın size bi soruda benden Bi yolcu otobüsü var.Bir köprüye yaklaşıyor köprü ağzında iki kişi iniyor otobüs köprünün ortasına geldiğinde yıldırım düşüyor ve otobüsteki herkes ölüyor.. o iki ikşide keşke ineseydik diyor. NEDEN? inseydik ilerde forumun birinde sorulacak sorulardan biri olurdu millette buna cevap arardı meşhur olurduk ölseydik kuru kuru olcaktı
aLeX_ThE20 çünkü indiklerinde otobüs zaman kaybetti. inmeselerdi yıldırım düşmeden önce köprüden geçecekti otobüs ;) ;) ilk soruya gelince bi cevabı olması imkansız çünkü her insan farklı bişey yapmak isteyecektir bu göreceli bi soru :p
ajan54 Orjinal Mesajı Yazan: FuRKaN_1907 çünkü indiklerinde otobüs zaman kaybetti. inmeselerdi yıldırım düşmeden önce köprüden geçecekti otobüs ;) ;) ilk soruya gelince bi cevabı olması imkansız çünkü her insan farklı bişey yapmak isteyecektir bu göreceli bi soru :p 1. soru nasıl yorum yaptığını ve ne şekilde olaylara baktığını ölçüyor bir nevi bakış açını anlamaya çalışıyor.
-Ufo- Orjinal Mesajı Yazan: amateur Arabayı doktora veririm. Doktor yaşlı adamı hastaneye götürür. Ben de tanışmak istediğim kişiyle yağmur altında yürümenin tadını çıkarırım. İKİSİDE DOĞRU AMA BU DAHA MANTIKLI GİBİ :)