Orjinal Mesajı Yazan: nuso
o kadarda diiiiiil be kemal mehmet olcan kotu oyuncular diiiiiil ama meheti ole bi yapotınki sanki takimda fazlalık
kemal= en son oynama zamanı 4-0 lık denizli spor macı adam müzmim sakat
olcan= daha ilk 11 tecrübesi resmi macta yok daum denen adam ona güvenmez zaten kim olsa yavas yavas sokar
yedek dedigin oyunu degistiricek adam olmalı yetenekli ama 2 sınıf futbolcu yada genc bu fenerde yok
fener aslında zamanında cok iyi bisey yaptı konfederasyon kupasında parlayan tuncay kemal selcuk mahmut hanefi ... gibi bir sürü genc oyuncuyu kadrosuna kattı ama onnardan faydalanamadı hepsini yedek parca gibi kullnırsa bizim Daum efendi bole olur yedek adamı oyantırsın baktın asından iyi oynuo asını kesersin takım ole yürür o zmn takımda rekabet olur daumun ilk 11 i belli bakıcak bi sakatlık olucak anca o zmn yedekten adam alıcak !!!