kardeş çalışman güzel olmuş ellerine sağlık , yalnız dikkatimi çeken bişey war ,radardaki oyuncuları ve topu gösteren simgeler biraz büyük olduğu için karmaşıklık çıkıyor. bunu düzeltebilirmisin . oyuncu stamina barları da güzel olmuş renklerin farklı olması .