FEM'e ben geçen senede gittim, bu senede gidiyorum ve hala niye gidiyorum bilmiyorum... Geçen sene çağrılan yerleri sallamayan bi insan olduğum için, bu sene direkt hiç çağırmıyolar daha bi güzel oluyo... Sadece dershaneye gidip geliyorum, beyin yıkama seanslarıyla henüz tanışmadım... Tabi bazı avantajları var, mesela bizde cuma günü ders erken bitiyodu, eheh...