Bjk57 oh ya ilki gitmiyor cok formda cünkü suan bence en iyi sezonunu geciriyor NAZAR DEYMESIN TÜTÜTÜTÜ:D
***Ronaldinho*** Bende dün akşam röportajını seyrettim sadece bir yönetici(Boca'nın)gelirsen iyi olur demiş o kadar :hihi:
ç@rşı_kartalı Orjinal Mesajı Yazan: skywalker10 Gitseydi keşke :p yaa sizde hemen bayram gunu ilan edin OSCAR OSCAR OSCAR CORDOBA CORDOBA CORDOBA OSCAR CORDOBA