engin18 arkadaşalar italya liginde bazı takımlar 19 ab dışı oynatırken bazılarıda 4 tane oynatıyor bu neye göre belirleniyor bu ligde
denizlampard ben fiorentinayla oynarken ilk sezon 3 tane AB dışı transfer hakkım wardı 2.sezon 2 ye düştü bi anormal bu AB dışı oyuncu olayı..
Dabulu valla cm serilerinden bu yana forumda bu soruyu görmekten bıktım artık... ama arkadaşa da çok yüklenmeyelim hepimniz insanız herkes hata yapabilir...
zalimplus arkadaşlar fm 2006 italya liginde AB Statusunde olmayan oyuncular daha kolay olmuş..ama cezalar fln varmış italyada garip walla
@DR!@NO Orjinal Mesajı Yazan: zalimplus arkadaşlar fm 2006 italya liginde AB Statusunde olmayan oyuncular daha kolay olmuş..ama cezalar fln varmış italyada garip walla Bencede garipp :rolleyes:
zalimplus İNGİLTERE de arkadaşım oynuo Ps2 de ordan biliorum adriano bu arada msjlarımız sürekli ardı ardına yarış mı yapıoruz kardeş:)
@DR!@NO Orjinal Mesajı Yazan: zalimplus adriano bu arada msjlarımız sürekli ardı ardına yarış mı yapıoruz kardeş:) Ne alakası var..Başka katılan yok demek kii :p