ozon yamaları buraya değil fifa06 yama bölümüne açalım. çünkü burada kalabalık oluyor e böyle bir bölüm war.madem öyle oraya koyalım
Gökhan evet arkadaşlar yaptığınız yamaları yama forumuna Tartışmalarıda burda yapalım böyleliklede düzeni sağlamış oluruz