ç@rşı_kartalı hic bi fark yok kardes, sadece pes ciktigi zaman ingilizce ve dier dillerde cikiyor, yani butun dunya icin, oysa we sadece japonca, sonra patchlarla duzeltiliyor. simdi anladinmi ;)
mustea Orjinal Mesajı Yazan: ç@rşı_kartalı hic bi fark yok kardes, sadece pes ciktigi zaman ingilizce ve dier dillerde cikiyor, yani butun dunya icin, oysa we sadece japonca, sonra patchlarla duzeltiliyor. simdi anladinmi ;) gayet güzel açıklamışsın pes avrupaya winning eleven japonya ve türkiyeye :D