Orjinal Mesajı Yazan: ZoRo
forma diyodun simdi face yakindak kranpon , eldiven diye gidecek :D
Ne kadar yönlü bir insanım dimi ? :D Yahu ben hepsine bakıyom , en sevdiğime devam ederim artık :D
Bak Aglarım Nolur Ekleyim :,( :,( :,(
:D :D :D
Olmaz ben otoriter bir insanım .... Birşey demişsem , sözümde dururum artık ...... :gozluk:
Arkadaşlar bu arada size bir sorum olacak , başka bir topicte Avor , face yapmak için hangi programların gerektiğini listelemiş , listedeki programların hepsi var ancak tek olarak , POC dedikleri program yok , nereden bulurum onu?