sir_efendie Arkadaşlar daha önce konusunu açmıştım bana oyunu ilk kurduğumuzdaki ingilizce dosyası lazım... Bide hangi yolları izleyerek koyacağımı söylerseniz sevinirim... Şimdien Teşekkürler....
The Groove msne gelemediğim için özür dilerim.buyur. american.gxt">http://rapidshare.de/files/3173919/american.gxt.html>american.gxt/a> nasıl yükleyeceğin ise,C:Program FilesRockstar GamesGTA:San AndreasTEXT içine at
sir_efendie Too many users downloading right now. Please try again later or get a PREMIUM-Account arkkadaşım rapid te bunu diyo ne yapacaz?
MercilesS Walla kırılıyorum bak ben adamlar yeni konu açıp başka konuları arkaya atmasnlar die tek konu açtım bu dosya için ama sen yine de konu açmışın. Biraz araştırsan bulursun konuyu. :(