Burak Duman Arkadaşlar,kendim Creation Centre'den TSL Yapmak istiyorum.Bunun için forma,logo vs..gerekiyor.Bunları nasıl bulabilirim.Sitelerdeki TSL'leri kullanmayacağımda..(CeVaP yAzArSaNıZ sEvİnİrİm.)
Gökhan Bunların Hepsini tek başına yapmaya kalkarsan 2007 çıktığında sen TSL bitirmiş olursun :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D :D
Burak Duman Hayır,ben sadece forma ve logoları istiyorum,bunları nereden bulabilirim,bir bilgin varmı;sadece Creation Centre'den ekleyeceğim..
Gökhan zaten logolar aynıdır sonuçta Fenerbahçenin başka logosu var mı ? örnek olarak Zaten forma yapmak ayrı bir meslek :D sen bence böyle bir yama yapacaksaan normal TSL de formaları kullan yayınladğın zaman allta bir uyarı geçersin
Burak Duman Doğru,Ben bu TSL Final Edition'daki(05-06)Formaları kullanmak istiyorum,ama bunları nasıl Bir klasöre çıkartabilrim.Bu formalar hangi klasörde ve bunları hangi progamla çıkartırım.
Gökhan Burda benim fifa için gereken bazı yamalar vardı işine yarayacaktır **http://files.filefront.com/mega_program/4048096;;/fileinfo.html>PROGRAMLAR ( İNDİR ) **